Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Fotografia w górnej animacji: 1 Fotografia w górnej animacji: 2 Fotografia w górnej animacji: 3 Fotografia w górnej animacji: 4 Fotografia w górnej animacji: 5 Fotografia w górnej animacji: 6 Fotografia w górnej animacji: 7

Promocja Szlaku Przygody

 

Działaniami promocyjnymi projektu współpracy „Szlak Przygody” zajmuje się firma Planet PR Łukasz Wilczyński, w ramach zadania wykonawca zobowiązał się do przygotowania, produkcji, realizacji i koordynacji spójnej kampanii promocyjnej która przyczyni się do:
a) popularyzacji marki Szlak Przygody,
b) wydłużenia pobytu o charakterze turystycznym – rekreacyjnym,
c) skorzystania z oferty Partnerów programu lojalnościowego,
odwiedzania jak największej liczby atrakcji turystycznych prowadzonych przez Partnerów programu lojalnościowego. Do chwili obecnej zostało wykonane następujące czynności:


a) przygotowano, wykonano i wdrożono stronę internetową: przygotowano projekt funkcjonalny, grafikę, nastąpiło wdrożenie w środowisku docelowym, opracowano i wprowadzono treści, przetłumaczono treść na język angielski, hosting i support techniczny.


b) został stworzony i prowadzony jest Fan Page’a na portalu społecznościowym Facebook wraz z aplikacjami konkursowymi. W czerwcu na FB prowadzona była kampania reklamowe profilu i to ona w głównej mierze przyczyniła się do lawinowego wzrostu liczby jego fanów

c) ciągle trwa budowanie relacji z mediami (Działania PR skierowane do mediów spełniać mają funkcję informacyjną i promocyjną, jak również budować wzrost świadomości marki). Do największych sukcesów zaliczyć należy prezentację Szlaku Przygody w Radiowej Jedynce, pojawienie się Szlaku w prezentacji Świętokrzyskiego w cyklu „Poznaj Polskę” (portal onet.pl) oraz udział i wynik w konkursie POT i portalu wp.pl (1 miejsce w fazie regionalnej, 5 w ogólnopolskiej). W samym miesiącu wrześniu liczba publikacji „Szlaku Przygody” wynosiła – 40.


d) prowadzona jest kampania Google AdWards i Facebook - wspomaganie kampanii outdoorowej. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: kampanii w sieci reklamowej Google.,

e) wdrożone zostały ścieżki questingowe które pozwalają nie tylko promować skuteczniej atrakcje produktu, ale również angażować turystów, którzy sami staną się nośnikiem informacji na temat produktu. Został opublikowany obszerny, przekrojowy artykuł na temat questingu, opublikowany w branżowym periodyku marketingowym. „Szlak Przygody” wystąpił jako przykład dobrej praktyki grywalizacji. Cel: promocja nowego produktu turystycznego i budowa jego wizerunku. Kontekst: questing jako nowy trend w turystyce pozwala pozycjonować Szlak jako produkt „na czasie”.

f) wydrukowano foldery promujące Szlak Przygody, program lojalnościowy, dodatkowo wydrukowano teczki ofertowe oraz gadżety promocyjne

g) Ambient marketing - w ramach kampanii promocyjnej zorganizowano wydarzenie, tzw. ambient marketing, który został przeprowadzony w Warszawie w czerwcu 2013 roku. Ekipa Szlaku Przygody pojawiła się w SP nr 4 (dzielnica Ursus) oraz na ulicach stolicy. Animatorzy wcielili się w postacie z filmów i literatury podróżniczej, angażując młodzież i dziećmi w różnego rodzaju gry i zabawy. Zachęcali do odwiedzenia Szlaku poprzez konkursy i quizy. Wszystkie dzieci otrzymały ulotki oraz mapę. Na ambient pojechał specjalny schoolbus z Bałtowa, który przejechał ulicami miasta. W ambiencie czynnie brało udział 300 dzieci, a kolejne 300 otrzymało materiały promocyjne. Rozdano 100 kompasów, 20 latarek, 15 plecaków, 1000 ulotek i mnóstwo magnesów, nalepek i przypinek „Szlak Przygody”.

 

Marzena Biskupska
  • Bieliny
  • Bodzentyn
  • Górno
  • Łączna
  • Masłów
  • suchedzinów
  • Wąchock
Stowarzyszenie 'Lokalna Grupa Działania - Wokół Łysej Góry', ul. Partyzantów 3, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
tel.: 41 26 08 153, fax: 41 26 08 167, email: sekretariat@wokollysejgory.pl, http://www.wokollysejgory.pl
NIP: 657-269-35-04, Regon: 260081103
Rachunek bankowy: mBank SA O/Kielce 15 1140 2020 0000 5130 5300 1001
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x